onsdag 7 oktober 2009

Länge sedan sen sist


Min inspiration har helt enkelt försvunnit. En kompis skojade och sa "Den kanske har försvunnit med alla kilon som har försvunnit från dig". Jag hoppas verkligen inte det!

Här kommer i alla fall 2 beställningskort. En jobbarkompis som jag aldrig träffat :) En säljare i Lindesberg som är jättemysig! Hoppas vi träffas nån dag :)

Först ett kort till hennes barnbarn som fyllde 3 år. Kortet blev väldigt uppskattat! :)
_______________________________________________

Sedan ett kort till hennes son. Om jag inte minns fel så fyllde han 34, och det känns som efter 25 går det bara utför, då är det inte värt att skriva hur gammal man blir :) Det var perfekt!
_______________________________________________

Sen ett flaskkort som jag gjort nu ikväll. Så jag hade väl lite inspiration idag.
Måste bli bättre på uppdatering! :)

3 kommentarer:

Kimsan on 8 oktober 2009 kl. 06:39 sa...

Fina kort!
Min inspiration är lite låg nu också men men snart ska vi pyssla mycket!!

Tiggy on 28 november 2009 kl. 13:46 sa...

Åh så fina kort, gillar det första mycket. :)

Liziriffic on 30 november 2009 kl. 08:44 sa...

Oj det första kortet hade varit perfekt till min systerdotter som precis fyllde 3! Vart har du fått tag på Hello Kitty märket?

Skicka en kommentar

 

Leijonas pyssel Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez