lördag 28 november 2009

Annorlunda pyssel!


Såg en artikel på pysselforumet (forum.pyssel.net) om någon som stämplade på sten och målade och gav i present. Så jag köpte 3 småplattor på Fredriks jobb och idag dekorerade jag två av dom. Jag blev riktigt nöjd! :)

Den här gjorde jag först. Tänkte flasha till det så mycket med embossingpulver och så, men det funkade inte riktigt då stenen sög åt sig stämpelfärgen så fort så det fastnade inte så bra. Denna ska jag nog spara själv och ha hemma någonstans :) Ska dekorera den med ett band runt också.
_______________________________________________

Fredrik blev så imponerad så han bad mig göra en till som han kunde ställa på jobbet. Så jag gjorde en till dom numera står på Stenbolaget i Västerås! :) Ska blil kul att höra vad hans kollegor säger på måndag! :D

1 kommentarer:

Tiggy on 28 november 2009 kl. 13:45 sa...

Så söta. :) Rolig idé.

Skicka en kommentar

 

Leijonas pyssel Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez