söndag 5 april 2009

Påfyllning i pysselbanken!


Jag kan om jag vill! :)

Här är en layout med Selma och Rasmus. Jag blir så varm i mitt hjärta när jag ser den här bilden. Det ser så underbart mysigt ut att krypa ihop och lägga sig och sova som 2 av mina små bebisar brukar göra!
_______________________________________________

Ett kort jag tänkte ge mormor när hon fyller år. Tror jag. Jag är inte säker. Vet inte om jag blev så fasligt nöjd med det :/
_______________________________________________

Tänkte ge lillebror en påse påskgodis till helgen :) Denna söta etikett får pryda påsen.

_______________________________________________

Grattiskort till klasskompis/jobbarkompis. Ny stämpel och allt! :) Vet dock inte om jag är så nöjd med färgvalet på embossingpulvret :P

_______________________________________________

Haha! :) Jag bara älskar den här stäpeln! Såg den hos en återförsäljare förut, men eftersom dom bara sålde till företag gick det inte att beställa. Så när jag hittade den i en webbutik var jag bara tvungen att köpa den på en gång :) Den sitter fint på alla mina verks högra hörn på baksidan. I like! Sen har jag också köpt en embossing fön för att underätta när jag ska göra Pelle och Nathalies bröllopskort. Dom skulle bara sammanställa listan, sen kan jag beställa papper och börja tillverka! Det ska bli riktigt skoj. Fast jag vet inte om jag än har insett hur många kort det kommer bli :P Men men, har jag gett mig in i leken får jag leken tåla :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Leijonas pyssel Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez