söndag 12 april 2009

Pyssel i Påsk


Ja eftersom Fredrik jobbat hela helgen och det blev ingen Påsklunch/middag hemma hos mor så sitter jag ensam i Påsk! Lite småtråkigt. Men jag pysslade lite när jag vaknade idag.


Ett 15 x 15 kort. Blev RIKTIGT nöjd med detta! Tror jag kommit underfund med hur man använder Edge Scrappern nu :) Idag vågade jag ta i lite mer än sist. Åter ett sånt där kort som hamnar i min hög med kort som jag inte vet vem jag ska ge det till. (Om jag ens ger det till nån. Jag kan känna att ibland blir det så fint att jag inte vill ge bort det! :| )
_______________________________________________

Ett litet tack-kort. Men till vad/vem??

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Leijonas pyssel Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez