lördag 11 april 2009

Pysseldag med Nathalie!


Plockade fram det mesta av mitt pyssel på köksbordet för att ha en pysseleftermiddag/kväll med Nathalie! Det var riktigt skoj! Jag jobbade dock inte så effektivt, mest långsamt :) Men det blev fint! Här är mina kreationer :)
Åh förresten! Snart ska jag börja med bröllopsinbjudningarna, så då blir det nog inget "vanligt" pyssel på ett tag. Det ska bli väldigt roligt! Känns verkligen som en ära att få göra det :)

Den här blev jag väldigt nöjd med! Införskaffade en "Edge scraper" för nån vecka sen, men jag har inte riktigt kommit på hur den funkar. Har jag gjort rätt? På den vita remsan alltså? :)
_______________________________________________

Blev rätt så nöjd med denna också :) Brukar sällan göra stående kort. Men det blev bra! Tyckte faktiskt att det gröna och det rosa passade bra ihop med tanke på att det gröna har endel rosa i sig :) Annorlunda färgkombination kanske :)
_______________________________________________

En ny stämpel jag var tvungen att testa. Himla söt! Fast han ser lite skamsen ut med sina påsar under ögonen. Typ "förlåt-för-att-jag-varit-en-dålig-man-look" ^^ Sött kort!
_______________________________________________

Åh ja! Det funkar på svart papper också :) Är sjukt nöjd med denna stämpeln! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Leijonas pyssel Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez